Ibiza 1.0 ehk esimene päev Eivissa saarel

Tsauka!

On aeg kirjutada minu järgmisest reisist. Sihtkohast, mis mulle oktoobrikuu rannapuhkusena väga meeldis. Pean ütlema, et olin üllatunud, et oktoobris veel meile suhteliselt lähedal Euroopas nii head soojust ja päikest saab. Kuna see suvi oli sõna otseses mõttes 💩, siis vajasin seda päikest väga.

Lennupiletid ostsime märtsis Reisidiilid.ee-st. Seal oli edasi-tagasi lennud läbi Milaano ja tagasi läbi Londoni ja Riia neljale ostes hea pakkumisena.

Kuna Milaanos tegime ka pool päeva parajaks, siis sellest tegin eraldi väikese postituse. Kuna mul on riikide kaupa sihtkohad kategoriseeritud, siis ei saanud seda Hispaania alla panna 😀 Milaano kohta saab lugeda siit.

Milaanost lend Ibizale läks kenasti, EasyJet ei korraldanud kahe koti pärast pagasidraamat ning lend oli suhteliselt lühike, ca 2h. Ibiza lennujaamast otsustasime võtta takso, kuna nelja peale 16 euri uksest ukseni oli üsna odav, arvestades seda, et bussipilet maksis 3,5 € per nägu. Hotelli jõudsime pühapäeva õhtul kella 23-ks.

Ööbisime Hotel Central Playas Ibiza Townis, mis oli OK hinnaga ja hea asukohaga. Hotell midagi erilist ei olnud, katusel oli mingi minibassein. Kui otsida lihtsalt ööbimiskohta, siis täiesti OK koht. Kes tahaks aga midagi enamat nii söögi kui ka basseinide ja muude tegevuste võtmes, siis tuleks kindlasti midagi muud otsida. Esimesel õhtul tegime väikese tiiru ümber kvartali ja uudistasime piirkonda. Ranna ääres oli mitmeid restorane ja baare. Kokteilide hinnad olid ca 10-13 € vahel… Mida kaugemale eemale kõndida, seda odavamaks kokteilid läksid. Veidi kaugemal olid kokteilid juba 6-7 €.

1. täispikk päev Ibizal

Tegelikult on nii, et hooaeg lõppeb seal kuskil septembri keskel. Kes tahaks sinna rohkem pidutsemise pärast minna, siis oktoobris on pidusid vähe. Kõik popid kohad Amnesia ja Nikki Beach jne olid juba kinni. Kuna mina nagunii ei ole eriline pidutseja, vaid pigem tahan tutvuda kohalike oludega ja vahel ka rannas vedeleda, siis mulle sobis selline ajastus ideaalselt.

Seekord meil otseselt reisikava paigas ei olnud. Otsustasime, et vaatame kohapeal, mis teeme ja kuhu läheme. Teadsin ainult, et tahaksin Es Vedra kivi juures käia. Esimesel päeval otsustasime, et vaatame Ibiza Townis ringi ja kuskile kaugemale ei liigu. Jalutasime hotellist mööda ranna äärt Playa d’en Bossasse, mis minu jaoks oli tavaline ja igav rand. Aga Ibizal on see kõige pikem rand, 2.7 km. Viskasime mu Barcast ostetud rannalina sinna maha ja ilm tundus kahtlane. Muidu pilved aga vahelduva eduga paistis päikest ka natuke. Mõtlesime, et krt päevitamisega esimesel päeval on küll jamasti. Kuna lennujaam seal lähedal, siis iga mõne minuti tagant oli näha maanduvat lennukit.

Pärast paari tundi pilvitamist otsustasime, et lähme uudistame kaugemale, otsime süüa ja vesipiipu. Sööki võtsime Steak’n’Shake’st. Mina sõin vegan võikut ja friikaid oma toitumisteema pärast, aga see võiku oli tegelikult sitaks hea – guacamole 🥑 ja seentega. Teised sõid burksi ja friikaid 🍔🍟 Kuna mulle veiseliha ei meeldi nagunii, siis ei olekski tahtnud neid juustu ja veisega burgereid süüa 😀 Aaa, kõige olulisema unustasin – Sangria maksis 1,95 euri 🍷🍷🍷

Seejärel käisime ka La Sirena poes, et osta mõned suveniirid. See jäi tagasiteel silma ja mõtlesime, et vaatame, mida seal pakutakse. Lisaks suveniiride nännile müüdi seal ka igast firmakaid (Guess, Tommy Hilfiger, Desigual jne) riideid.

Õhtul panime pikemad riided ja otsustasime minna Ibiza kindlust vms vaatama. Jõudsime kuldse tunni ajaks sinna (kusjuures ei olnud planeeritud 😀 ), aga täitsa ilus vaade avanes sealt Ibiza Townile.

Üsna keeruline on teha endast peegelkaameraga pilti 😀

Esimese õhtu lõpetasime Fusion baaris, kust võtsime snäkke ja jooke. Kuna ka mu joogimenüü on üsna piiratud, siis pidin hoolikalt valima, mida saan juua ja mida ei saa. Proovisin Banana Colada kokteili (jep, oligi banana colada, piña colada on teine :D). Täiega hea maitsega oli, nagu oleks piimakokteili joonud.

See pilt on tehtud iPhonega ja läbi päikeseprillide. Photo credit läheb Kaidi Kammerile 😀