Ibiza 2.0 ehk San Antonio, Cala Saladeta ja Es Vedra

2. päev

Sant Antoni de Portmany

Teine päev Ibizal algas üsna varakult, kuna tahtsime sõita Sant Antoni de Portmany-sse, et minna randa saamaks paremat rannaelamust kui Playa d’en Bossas.

Fun facts:

• San Antonio või Pireti ja Kammeri keeles San Antonini 😀
  • suuruselt teine linn Ibizal
  • elanikke 23 000
  • peaks olema tuntud klubitamise poolest, aga see pigem terve Ibiza teema ju 😀
  • Bussiga saab läbi Sant Josepi või San Rafaeli. Läbi Sant Josepi on pikem maa.  Autoga läbi San Rafaeli on ca 17 km.

Kuna keegi väga palju uurimistööd enne ei teinud, siis mõtlesime, et

sõidame kohale ja küll leiab.

Best plan ever 😀 Mina olin kuskilt enne lugenud, et seal ilusad rannad ja üldse mõnus koht. Busside kohta info ibizabus.com või Google Maps. Me läksime kella 9.30 bussile. Sõitsime bussiga kohale (liin nr L8, 2.90 €, 45 min sõitu) ja hakkasime randa otsima.

Tuli välja, et San Antonios midagi ekstra ilusat ei olnudki 😀 fail… Mõtlesime siis järgmist plaani, googeldasime randasid ja leidsime Cala Saladeta ranna. Tundus asuvat üsna lähedal (8km). Mingi poemüüja rääkis, et bussiga peaks sinna saama. Otsustasime, et liigume bussipeatuse poole, aga uurime palju sõit taksoga maksma läheks. Kuna meid oli neli, bussipilet näkku oleks olnud ca 3 euri ja me tegelikult ei teadnud, kas üldse ja mis kellast väljaspool hooaega sinna bussid lähevad, siis taksosõit 12 euri eest sinna tundus eriti hea diil olevat.

Cala Saladeta

Jõudsime suhteliselt ruttu kohale ning olime oma valiku üle väga rahul, sest seal oli tõesti väga ilus rand.

Väiksed tähelepanekud:

1. Cala Saladal ja Cala Saladetal on vahe. Cala Saladeta on ilusam.
  2. Selleks, et Cala Saladetasse jõuda on vaja kõndida – valikuvariandid on ❌ lühem tee ja ✅ pikem tee. Ära lühemat teed pidi mine, me läksime 😀 Kõhe oli. Google Mapsi street view-s tundus olemas olevat see lühem tee (nt siin) 😀 Isegi vist silt paistab, mis ütleb, et mine teed mööda 😀
  3. Vetsus saad ainult Cala Saladas käia, seega kui kõndimine lemmiktegevus ei ole, käi enne ära. Lisaks on Cala Saladas restoran, kui sealt taksot helistada tahad, siis teenustasu 1 eur.
  4. Leviga pole seal kõige paremini. Vahel pole netti ja teinekord täiesti No Service.
  5. Cala Saladetas pakkus mingi mutike pirukaid ja kaks onu olid Mojito baari teinud. Aga soovitaks oma söögi ja joogi kaasa võtta. Kokteil 10 euri.

Mulle päike tavaliselt eriti peale ei hakka ja mõtlesin, et

ahh hooaeg läbi, oktoober on juba, mulle nagunii peale ei hakka

ja otsustasin, et päikesekreemi ei pane. Isegi kaasa ei pakkinud. Suht rumal otsus, sest 11.30-15.00 olime rannas ja järgmiseks päevaks põlesin natuke ära (laup ja nina).

Piret meie Ibiza gängi lemmikpoosi tegemas

Kammerid, Kaidi ja Kristel. Lugu sellest, kuidas Helen üritas enamuse reisist Kammerile Kristel öelda 😀 Muidu on alati probleem olnud mitme Kristeliga (kui 3/7 kursaõdedest on Kristelid), seekord aga hoopis mitme Kammeriga 😀

Es Vedra

Pärast Cala Saladetat läksime taksoga tagasi San Antoniosse ja mõtlesime, et tahaks käia ka Es Vedra juures. Taksosõit Es Vedrasse läks maksma ca 25 euri. Jõudsime Es Vedra juurde 18.00 paiku ja päikeseloojanguni oli veidi aega parajaks teha. Lootsime, et saame seal ühes restos istuda, aga onu tuli uksel vastu ja kisendas “Closed-closed”. Mõtlesime, et ei tea, kas lähme siis üldse minema, aga hakkasime hoopis pilte tegema ja passisime niisama paar tundi õues. Veits tuuline oli seal lühikeste riietega olla.

Es Vedra kivi on 413 meetrit kõrge. Seal kõrval on mini Es Vedra vist? 😀 Saarest on see ca 3km, kuid visuaalselt vaadates tundus ikka palju lähemal.

Pärast päikeseloojangut tellisime takso ja sõitsime tagasi Ibiza Towni. Ootasime hämaras taksot mingi 25 minutit ja mõtlesime, et jäämegi sinna võsa vahele, aga õnneks ikka tuli 😀 Taksosõit tagasi läks 35 euri, mis on samamoodi 4 peale maksta suht OK.