Afternoon in Milan

Hello!

Teel Ibizasse avanes meil võimalus külastada ka lendude vahepeal Milaanot. Startisime Tallinnast kell 11.55 ja jõudsime kohale kohaliku aja järgi 13.30. Lend kestis ca 2,5 h. Lendasime EasyJetiga. EasyJetiga hoidsin hinge kinni, et mu kahe käsipagasikoti peale lärmi ei tehtaks. Õnneks lend Milaanosse kujunes ilma ebamugavusteta, mul oli väike miniseljakott ja käsipagasikohver. Käsipagasikohver neile ei meeldinud ja arvasid selles osas, et liiga suur ja saadeti alla pagasisse, aga õnneks tasu ei võetud. Kuna 2 lendu EasyJetiga oli veel ees, siis mõtlesin küll, et mingeid probleeme raudselt tuleb.

Kella 14.30 paiku saime startida Malpensa lennujaamast Milaano poole. Malpensa tundus kohale jõudes suhteliselt väike ja isegi Terminal 2-s ei olnud pagasi Eesmärgiks oli olla tagasi hiljemalt 19.00, kuna järgmine lend läks 20.50. Seega meil oli aega 14.30-19.00. Aga Malpensa lennujaam on ca 40 km Milaanost, seega tuli arvestada ka sellega, et sinna ja tagasi sõit võtab aega. Vaatasin Google Mapsist, et kõige kiiremini oleks saanud rongiga (XP1), pilet edasi-tagasi 20 eurot ja sõit Cadorno peatusesse 45 minutit. Teised tüdrukud ei tahtnud sellega minna, vaid bussiga, seega läksime sellega. Buss maksis 14 eurot edasi-tagasi, sõit kestis kuskil 45 minutit ja tagasi tulles 1h, kuna õhtul olid linnast välja sõites ummikud. Buss peatus rongipeatuse juures (Centrale FS) ning sealt oli Duomo juurde mõned peatused sõita metrooga. Metroo maksis üks ots ca 3 eurot. Centrale FS-ist oli Duomo juurde 3 km, seega jalutada väga ei tahtnud. Cadorno peatusest oli Duomo juurde lühem maa – 1,3 km. Niiet kui metrooga sõita ei meeldi ja tahaks pigem jalutada, siis soovitan minna rongiga, mitte bussiga.

Milaanosse jõudes oli meil eesmärgiks jalutada Duomo juures ning seejärel otsida midagi süüa. Kohviku nime ei mäleta, kus käisime, aga ega see midagi erilist ei olnud. Teised sõid pastat ja mina kapsast kanaga. Seoses mu uue toitumisrutiiniga ei ole mulle osad toiduained lubatud, aga arvan, et see väärib eraldi postitust ja seega jätame selle teema siin pooleli.

Duomo oli ilus… Kahjuks sees käimiseks aega ei olnud. Milaano on alati tundunud minu jaoks rohkem selline high fashion šoppamise koht. Ma arvan, et oli mõnus seal tiiru ära käia, aga pikemaks ajaks vist eraldi sihtkohana külastada ei tahakski.

Tõenäoliselt oleks Duomo juures ka ilusamaid pilte saanud hommikul vara, siis kui teised veel tuduvad😬. Pärast lõunat oli seal aga väga rahvastatud. Seekord mul professionaalset fotograafi kaasas ei olnud 😀 ja rahvast oli ka väga palju, seega oli raske perfektset kompat ja tabamust saada.

Milaanost lahkusime 18.10 bussiga. Kusjuures olime bussipeatuses juba varem ja varasem buss oli ees. Lootsime sellele peale saada, aga see oli nii täis, et jäime järgmist ootama. Mõtlesime küll endamisi, et vedas, v-b oleks 18.10-ne ka nii täis olnud, et äkki poleks peale mahtunud, kui oleks täpseks kellaajaks läinud ja siis oleks meil lennule natukeeeene kiireks läinud. Õnneks kõik sujus ja jõudsime lennujaama ilusti.

Sain Milaano ära näha ja ühe linnakese oma listist maha tõmmata 🙂 Itaalias olen tegelikult varem ka käinud (9. klassi reis), aga pigem läheks nüüd uuesti Veneetsiasse, Roomasse ja nt Positanosse.