Phuket 2024 – osa 3, Kamala

Phuketi reisi kolmas ehk viimane osa. Viimasel nädalal me lihtsalt puhkasime ja väga midagi ei teinud, lihtsalt niisama passimine on ka ikka nii hea, eriti kui päike paistab ja on soeee 😃. Kokku olime selles ööbimispaigas 6 päeva.

Vibes 💯

Hotell

Meie järgmine ja viimane hotell asus Kamala lähedal, täpsemalt Patongi ja Kamala vahel. Pealkirja kirjutasin küll Kamala, aga tegelikult me päris Kamalas sees ei asunud. Ma lihtsalt ei osanud sellele arusaadavamat asukohta panna ja teistel postitustel oli väga selgelt Kata ja Karon, siis mõtlesin, et mingi viide lokatsioonile peab ka selle postituse pealkirjas olema😃. Eelmisest Thavornist sõitsime taksoga sinna rohkem kui pool tundi, sest Patongis olid ummikud ka. Hotelliks Thavorn Beach Village Resort & Spa. Sellel hotellil on sama omanik nagu eelmisel, seetõttu ka jälle nimetuses Thavorn. Kuna ühe Thavorni valisime välja, siis mõtlesime, et võtame teise hotelli teises asukohas, aga sama keti oma – tahtsime end sellega säästa sellest lõputust uurimisest ja planeerimisest, kuna Black Friday soodukaid hakkasid juba lõppema ja ega reisini enam väga palju aega ei olnud ka. Reaalsus oli see, et ka see hotell oli pigem vanemapoolne (ehitatud 1997, vist viimati renoveeritud 2015). Aga see oli uhkem hotell kui eelmine – siin korraldati pulmapidusid jms ka. Me ööbisime eraldi oma rannamajas, siin see ehitusaasta otseselt nii palju pinda ei käinud. Kuigi asi võis ka selles olla, et äkki need rannamajad olidki lihtsalt värskemad.

Pilt Google Maps

Mis selle hotelli puhul teistmoodi oli – ta asus rohkem eraldatud asukohas. Esimese hotelli puhul astusime hotellist välja ja jalutasime põhimõtteliselt kohe melu sees ja lähedal igasugused toidukohad, massaažisalongid, poed jms. Teise hotelli puhul pidi veidi jalutama, aga ka oli täitsa okei. Siin ei olnud keset mäge väga kuskile jalutada 😃. Aga mis oli positiivne, et hotelli enda shuttle bussid väljusid nii Kamalasse kui ka Patongi. Me mitmel päeval käisimegi bussidega Kamalas ja Patongis, aga nendest kirjutan veidi hiljem.

Ka sellel hotellil oli väga ilus aed, isegi ütleksin, et ilusam kui eelmisel. Tundus, et territooriumi oli ka rohkem ja maastik oli veidi erinev. Osad toad olid kuskil kõrgemal mäe otsas, osad rannal jne.

Hotelli rand

Siit videost on näha neid rannamajakesi ja randa. Rand sellel hotellil väga mõnus ei olnud. Pigem selline kivine liiv, päeval läks hästi kuumaks ja samas oli tugev tuul. Lisaks olid seal veetaseme tõusud ja mõõnad, mis tekitasid olukorra, kus vahepeal vesi taandus väga kaugele ja alles jäi ainult mingi muda (ja äkki ka vetikad?). Ühesõnaga polnud see vaatepilt kogu aeg nii maaliline midagi. Ma saan aru, et loodus ja pole sinna midagi teha, aga mainimist väärt ikkagi, äkki mõni arvab, et vesi on kogu aeg nagu Maldiividel 😃. Tai ei ole Maldiividega võrreldav 🥲. Kes randa hindab, siis ma seda hotelli pigem ei soovitaks.

Hotelli jõusaal

Hotellis oli päris ilusa vaatega jõusaal. Treeningvarustuse mõttes midagi erilist ei olnud, aga trenn sai tehtud.

Miniloomaed

Selles hotellis oli see miniloomaaed paremini korraldatud kui teises Thavornis. Aedik oli oluliselt suurem, rahvast vähem ja töötajad rohkem kontrollisid, kuidas inimesed loomadele lähenesid. Loogika oli sama, et kaks korda päevas toodi loomad välja – hommikul kell 9 ja õhtul kell 16, siis kui päike ei kõrvetanud. Siin oli mitmeid papagoisid, kaks kilpkonna, mõned notsud, jänesed… Mulle kohe ei meenugi, kas oli kedagi veel. Aga me käisime iga päev seal loomaaias, lapsele nii väga meeldis.

Hotelli resto ja bassud

Resto oli täitsa hea seal ja hinnad ei olnud meeletult kallid. Basseiniala oli täitsa äge.

Päevatripid Kamalasse

Buss Kamalasse läks meie hotellist kord päevas kell 13 ja tagasi 17.30, seega üle 4h saime seal kohapeal olla. Ühel päeval vist läksime ka taksoga tagasi, sest ei viitsinud nii kaua olla. Enamasti käisimegi seal lõunat söömas ja niisama jalutamas. Rand oli seal ka täitsa ilus. Oluliselt ilusam kui meie hotellis😃, aga keset päeva me rannas passida väga ei jaksanud. Viimasel nädalal läks õhutemperatuur ka palju kuumemaks, kohati oli isegi 36 kraadi. Juba niisama olemisest higi voolas 😃.

Kamalas käisime söömas sellistes kohtades nagu Smile Bar ja Fruit Fusion. Mõlemas kohas oli hea toit. Smile Bar asus otse rannas. Okei, Fruit Fusioni avokaado röstsai nii väga ei meeldinud, natuke meh oli. Mul mees teeb paremat 😃.

Päevatrip Patongi

Patongis me käisime eelmisel korral ja mulle ei meeldinud seal, seega sel korral me peatuspaigana seda isegi ei kaalunud. Algselt ei pidanud üldse sinna minema, aga kuna hotellist buss viis, siis otsustasime, et lähme käime ikkagi korra. Lõpuks läksime sööma ja kaubanduskeskusesse ka. Keskus oli seal päris viisakas. Šoppasime seal veidi küll, aga pilte ei teinud.

Patongis saab populaarset junki ka süüa, nt McDonaldsit. Me kordagi mäkis ei käinud. Pole mäkis ikka väga ammu käinud ja kogu see junk food tundus nii mõttetu, kui kohalik toit on oluliselt maitsvam 😃.

Sääsed

Ma enam ei mäleta, kas ma kirjutasin eelmistes postitustes nendest. Aga sääsed ajasid mind ikka väga närvi see reis. Neid oli palju. Nad olid nii väiksed ja nad ei pinisenud. Eestis vähemalt kuuled, kui nad tulevad. Mul ja poisil tekkisid sellised allergilised ja paistes punnid ka. Kasutasime päris palju sääsetõrjet. Õnneks seal turismipiirkondades ei tohiks haigustega sääski olla, aga kui minek, siis soovitaksin üle kontrollida vastavalt sellele piirkonnale kuhu minek on. Netis on neid piirkondi välja toodud, kus rohkem malaaria ja dengue palaviku levik on. Mõtlesin, et panen siia oma jalast pildi, kus oli järjest 7 sääsepunni, aga siis tundus, et äkki see on ikka too much interneti jaoks 😃.

Kojuminek

Vahetult enne äraminekut saime sõpradega ka kokku Phuketis. Järgmine kord üritame reisiajad paremini sünkima saada, et saaks rohkem koos chillida. Nemad täpselt siis tulid, kui meie ära läksime.

Eelviimasel päeval lendasime Phuketist Bangkoki ja ööbisime seal ühes lennujaama lähedal hotellis. Lähedal oli kaardi järgi, tegelikkuses oli sinna ikka sõitu küll. Sinna Bangkoki lennujaama ikka hull infrastruktuur ehitatud. Aga väga kena hotell oli ja restorani toit oli ka hea. Õhtul kella 19-20 paiku jõudsime hotelli, käisime söömas ja siis juba magama, sest järgmisel päeval tuli kella 4.30 paiku ärgata, et viimased asjad kokku panna ja lennujaama sõita.

Lend pidi kell 8 väljuma, reaalsuses saime minema alles kell 10. See väga tore ei olnud, sest meil see lend oli niigi 12.5 tundi ja hilinemise tõttu venis siis veel paar tundi pikemaks, aga üldjoontes lennureis tagasi oli okei. Ma ütleks, et tagasilend oli lihtsam kui minek, sest ei jäänud täitsa magamata ööd vahele, vaid saime ikkagi Bangkoki hotellis ära magada ja selle võrra oli lihtsam seda reisi vastu kesta. Täpselt nii nagu alguses ka arvasin. Aga note to self: äkki järgmine kord ei läheks Finnairiga pikale reisile. See söök oli seal niiii halb. Või siis kui lähen uuesti Finnairiga, siis teen järgmine kord 24h paastu lennureisi ajal.

Helsingi-Tallinn lennust jäime maha ka selle hilinemise tõttu, seega meil reis venis pikemaks. Aga me jõudsime Tallinnasse lõpuks 2h 40 min hilinemisega. Oleks 20 minutit veel veninud, siis oleks saanud kompensatsiooni – no ei vedanud seekord 🤣. Muidu oleks kena uue seemne saanud järgmise reisi eelarvesse.

Kokkuvõte

Puhkus oli hea. Loodan uuel talvel ka Eestist ära olla. Palju kergem oli siia talve tagasi tulla, sest tundsin, et päev on juba pikem, enam polnud kogu aeg kottpime, talv ei tundunud enam lõpmatu pikk ja saime uue energiaga kevadesse. Aga järgmisel korral peaks veidi varem reisi planeerima hakkama, et teaks töö juures arvestada ja saaks parema hinnaga. Aga ma pole veel mõelnud, kuhu uuel aastal minna tahaks. Tai on hea pika puhkuse jaoks – soe ja mõistlikud hinnad. Kui kaugtööd tahaks teha, siis ajavahe ka täitsa okei Eestiga. Aga ma kuidagi tunnen, et tahaks mingeid uusi kohti ka avastada. Nt tahaks USAsse minna. Mul saab viimasest USA reisist 10 aastat järgmine aasta.