2 ja pool päeva Saaremaal

Hello

Järgmine lugu kategooriast “Külasta Eestimaad”. Käisin Saaremaal 21.07-23.07. Lühike reis, aga tehtud-nähtud sai üsna palju.

Reede

Pärast tööpäeva alustasime Tartust sõitu, ca 16.30 ajal. Vahepeal oli teetöid, tegime Pärnu mäkis peatuse ja siis edasi 20.30 praamile. Kuressaarde jõudsime kuskil 21.45.

Seega esimesel õhtul väga palju teha ei jõudnud, külastasime Roomassaare sadamat. Neti lehel oli kirjas, et kohvik on avatud 21-ni, kuid mingil põhjusel oli see avatud ka 23 paiku ja rahvast oli palju. Võimalik, et mingid paatidega sadamas maabunud turistid (lätakaid oli üsna palju) tellisid koha enda jaoks lahti vms. Jõin ainult kakaod, aga vähemalt jagasid nad vessu tegemiseks fooliumi.

Laupäev

Laupäev oli üsnagi tegus. Hommiku ja pärastlõuna veetsin vanaema ja tädi perega Piila, Tõru ja Tõrise kandis. Seejärel väike tour de Saaremaa –  Panga pangal ja Sõrve sääres.

Pühapäev

Käisin Triinul külas vanemate juures ja nägin väikse Jussu ka ära. Üllatuslikult elavad nad mu tädile väga lähedal. Kudjapest ca 2,5 km. Edasi külastasime Kuressaare lossi ja restorani La Perla. Kell 15.45 alustasime sõitu tagasi Tartusse ning enne põikasime läbi veel ka Kaali kraatrist, kus sai lennutatud drooni 🙂