EMINEM Stockholmis

Kuna täna on töölt vaba päev, siis mõtlesin natuke kirjutada Stockholmis käigust, mis tuli üsna ruttu pärast Pariisi reisi. Stockholmi mineku põhjuseks oli Eminemi kontsert. See on ainuke kontsert, mis minu bucketlistis on olnud juba aastaid. Kõik teised kontserdi külastused on olnud pigem lihtsalt “davai, lähme” 😁

Kui õigesti mäletan, siis piletid ostsin juba veebruaris. Ma olin sel päeval tööl, kui piletid müüki tulid ja avasin enne müügiaja algust veebilehe, kus pandi mind kohe ootejärjekorda. Ütlesin töökaaslastele koosoleku alguses ära, et “võib-olla olen ebaviisakas ja jään keset koosolekut vait, sest pean Eminemi piletid saama!!”. Õnneks nad ainult naersid selle peale. Aga täpselt koosoleku lõpuks oli ootejärjekord lõppenud ja ma sain piletid ära osta. Lennupiletid ostsin millalgi mai lõpus, SAS noorteprogrammiga oli pilet 102 eurot. Päris normaalne hind, ma arvan. Olin esimest korda ka Tallinna lennujaama business lounges. Seal olid ikka päris head söögid võrreldes Moskva Sheremetyevo, Barcelona ja Stockholmi Arlanda loungedega, milles käinud olen. Siiamaani vist kõige parem lounge, kus olen olnud, on Madriidi lennujaamas.

Tallinn Airport

Ööbisime Scandic Anglais hotellis, seal saime üheks ööks tasuta toa kogunenud boonuspunktide eest, juhhuu. Enne kontserti külastasime ka IKEA-d, kuna nägime võimalust veel kord uue pilguga asjad üle vaadata, mida soovime oma uude koju osta. Esimene Soomes IKEAs käik oli selline spontaanne – neljapäeval otsustasime, et laupäeval läheme ja kõndisime rohkem niisama pea laiali otsas. Teine käik Rootsis oli pigem juba sihtpärasem, vaatasime konkreetselt neid asju, mis meeldisid ja mida teadsime, et tahame osta. Carrie, ära muretse. Tuleb see kodupostitus ka varsti 😁

Järgmisel päeval käisime natuke poodides, ostsin Gina Tricot ja Stadium spordipoest asju. Pärast seda läksime juba üsna varakult lennujaama ja passisime seal lounges diivanite peal.

Kontserdiga jäin väga rahule. Rahvast oli palju. Eminemiga laval oli kaasas Mr. Porter ning naislauljana oli kaasas Skylar Grey, kellega ka mõned laulud tehti (nt Stan). Aga nüüd MÕNED Eminemi kontserdi videod.

Ja lõpetuseks legendaarne Lose Yourself.