Indoneesia 9.0

Päev 9 – Gili Trawangan

Hommikul ärkasin varakult ja tahtsin pead pesta. Jee, sooja vett ei tulnud üldse. Ei soovita Dream Villages ööbida. Aga ei viitsinud sellest lasta ennast segada ja otsustasime minna hommikust sööma.

Peatusime suvalise putka juures ja väga head hommikusöögid olid. Kohaks The Banyan Tree. Banaanileib, cappucino, caramel brownie, iced latte, salat ja mingi kohalik söök.

IMG_7888 IMG_7907

Edasi rentisime rattad. 4 fatbike laenutus kolmeks tunniks 250 000 idr. Hakkasime sõitma selles suunas, kuhu eile ei kõndinud. Tegime kolme tunniga, sh kaks pikemat peatust, saarele ringi peale. Ilmaga vedas – ei sadanud ja lõõmavat päikest ka ei olnud.

Gili Trawangan

Peatuse tegime Jasia Luxury Villa juures, kus olid ägedad kiigud. Võtsime sealt õlled. Alloleval Gili saarte pildilt on näha, kus Jasia ja kiiged asuvad. Meie Dream Village asub rohkem sadama ja kogu muu melu ääres ehk paremal pool.

Jasia Luxury Villas

Saime aru, miks poolel saarel ei olnud teedevõrgustikku, sest maa on luksuslike kuurortide all. Praegu on siin ikka väga vähe rahvast, villad olid enamik tühjad. Kõrghooaeg pidi olema siin juuli ja august, kujutan ette, kuidas see väike piirkond siin on siis purjus inimesi ja seenesuitsetajaid täis. Kohalikud ütlesid, et kõrghooajal on hinnad ka topelt.

Ahjaa, kuidas ma kogu aeg saan netis olla.. 4G nett ja puha. Ostsime Balilt kohaliku neti ja kõnepaketi. Netti mahult 12 gb ja maksis ~10 €.  Tavaliselt ma kasutan ~ 4 gb netti kuus, loodetavasti jätkub siin surfimiseks ja blogi kirjutamiseks.

Gili islands

Mis minu arvates oli huvitav – sõidad rattaga mööda luksuslikust villast, kõrvalkrundil on prügihunnikud ja kitsed tuhnivad sees. Prügi ilmselt tulnud veest. Ei tahaks väga uskuda, et nii palju ühte kohta maha visatud.

Goats in Trawangan

Gili Trawangan

Pink bikes

Pärastlõunal vedelesime rannas ja kohalik kutt rääkis, et ta on 25-aastane, tal on 3 naist ja kaks last. Islam.

Õhtul tegime vesipiipu ja jalutasime mööda rannaäärt tagasi. Lahe oli vaadata, kuidas pimedas igas suuruses krabid lidusid. Püüdsime ühe suuremat sorti tegelase kinni ka.

Crab

Gili Trawangan sunset

Toas pakkisime kodinad kokku, sest homme liigume edasi Gili Airile. Saarel läks elekter ära, korraga oli kiljatusi kuulda ja kõik läks pimedaks. Natukese aja pärast oli kuulda müra, genekas pandi tööle ja ~ 15 minuti pärast oli elekter tagasi.