Phuket 2024 – osa 2, Karon

Plaanisin blogi ruttu ära kirjutada pärast reisi, aga no veebruar oli korralik back to reality ja lendas nii kiirelt, et ma ei jõudnud midagi teha peale töö ja e-poe asjade. Ma alustasin seda blogi kirjutamist…

Phuket 2024 – osa 1, Kata

Otsustasime esimese reisi koos lapsega Aasiasse ette võtta. Piletid ostsime novembri alguses ja hotellid Black Friday ajal. Tai sai valitud, kuna siin on soe ja kohapealne elu kuuajaseks puhkuseks pigem soodsam. Alguses plaanisime minna 5a…

Protected: Jõulupildid 2023

There is no excerpt because this is a protected post.

Share:

Reis Horvaatiasse

Ega ma muul ajal blogisse enam ei jõua, kui ainult reisijutte kirjutama. Asi seegi. Vähemasti see pühendumus on nii tugev, et iga kord ikka tulen panen reisijutu kirja. Tegelikult mulle väga meeldivad kolm asja –…

Basseinipuhkus Türgis

Planeerisime talvel reisi kevadeks ja otsustasime teha lihtsalt lebotamise reisi. Eelmise aasta reisid olid küllaltki aktiivsed ja kuna me talvel kuskil puhkamas ei käinud, siis otsustasime, et tahaks lihtsalt olla kuskil soojas. Valisime sihtkohaks Türgi…

Minipuhkus Milaanos

Ciao! Milaanosse reisimise idee tekkis üsna spontaalselt. Suur isu oli kuskile minna ja kuna sinna olid soodsad lennupiletid ning sai pika nädalavahetusena selle reisi teha, siis tundus sobiv variant. Veebruaris tekkis mõte ja suhteliselt paari…

Protected: Kallis laps 3

There is no excerpt because this is a protected post.

Share:

Jõulupildid 2022

Veebruarikuus jõulupilte postitada on küll pisut veider 😀. Aga teen seda sellegipoolest, et ikka iga-aastast traditsiooni jätkata. Varasemaid jõulupilte näeb siit:  2019, 2020 ja 2021. Sel korral me ei viitsinud ise pilte teha. Kartsime, et…

View Post

Santorini – juba kolmas reis sel aastal!

Sel korral sihtkohaks jälle Kreeka, täpsemalt Santorini saar. Osad küll küsisid, et miks kaks korda järjest ja nii lähestikku ajal Kreekasse, aga meil kuidagi sattus nii, et mõlemad reisid (nii Rhodos kui Santorini) olid koos…

Rhodos 🇬🇷

Ma käisin esimest korda Kreekas! Jah, mulle täiega meeldib reisimas käia! 😃 Varem isutas ikka kaugematesse kohtadesse – Aasia, USA, Maldiivid jne. Nüüd lapsega koos reisides on hea põhjus, et kõik lähemad sihtkohad lõpuks ette…

Malta

Kirjutasin juba pealkirjaks “Lapse esimene reis” ja kustutasin sama kiiresti selle ära, sest hell no, see on minu esimene reis pärast pikka pausi ja ma ei lase lapsel seda postitust üle võtta 😃. Vahepeal tundus…

Lapse teine sünnipäev

Mõtlesin, et peaks blogis lapse sünnipäeva pilte jagama. On põhjust jälle midagi kirjutada. Sünnipäeva pidasime kodus, hetkel ei tundunud õige mängutoas pidada, vaatame järgmisel aastal. Ma oleksin tahtnud täiega jälle stuudios pildistamas käia, aga ei…

HÄID JÕULE 2021 EHK MEIE JÕULUPILDISTAMINE 🎅🏼

Käisime jõulupilte jälle ise pildistamas nagu eelmistel kordadel (vaata siit 2019 ja 2020). Sel korral oli pildistamine ikka väga keeruline. Praegu isegi mõtlen,et miks ma eelmisel aastal nurisesin 😃. Lapsega oli siis ikka väga lihtne…

Sügisene pildistamine

Sügisene pildistamine on küll juba tükk aega tagasi tehtud, aga mõtlesin, et jagan neid ka siin enne kui täitsa jõuludeks kätte ära läheb, siis on hiljem endal ka tore vaadata. Pildistamas käisime kaks korda –…

Pesuruum kuivati ja pesumasinaga ehk vannitoa uuendused vol 2

Pange end valmis, siit see pesuruum kuivati ja pesumasinaga lugu tuleb! 😁 Kogusin ikka terve suve hoogu, et seda tegemist kirja saada. Mõlemad vannitoad said valmis juba kevadel, kirjutasin pika jutu juba blogisse ära ka…